logo
امروز : پنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۰
[ شناسه خبر : ۴۱۴۵۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر:

خبرنگاران حلقه بین مسئولان و مردم هستند

خبرنگاران-حلقه-بین-مسئولان-و-مردم-هستند-
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر با بیان اینکه ورود افراد بی‌سابقه در رسانه و کار خبرنگاری آفت بزرگی است، گفت: خبرنگاران بهترین حلقه بین مسئولان و مردم هستند و باید مشکلات مردم را از مسئولان مطالبه کنند و از حواشی دوری کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ ایرج داودبیگی امروز صبح در اولین جلسه هم‌اندیشی با خبرنگاران، گفت: قطعاً جلسات هم‌اندیشی بین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و خبرنگاران تداوم خواهد داشت و حضور و انسجام بین خبرنگاران باعث درخشش فعالیت رسانه‌ها خواهد شد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه همواره زمانی که نقد صورت می‌گیرد، ممکن است عده‌ای برنتابند، افزود: صداقت در خبر خیلی مهم است و انتشار خبرهای نادرست و تشویش اذهان عمومی به کشور ضربه می‌زند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر با تأکید بر اینکه رسانه باید طرف مردم باشد، متذکر شد: خبرنگاران بهترین حلقه بین مسئولان و مردم هستند و باید مشکلات مردم را از مسئولان مطالبه و  از حواشی دوری کنند.

وی با توضیح اینکه فضای مجازی قوانین مشخصی ندارد، تصریح کرد: در سامانه ای‌رسانه به پلتفرم‌های ایرانی مجوز داده می‌شود و ما برای دریافت مجوز به خبرنگاران کمک خواهیم کرد.

داودبیگی خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم تشکیل انجمن اهل و قلم را هر چه زودتر به سرانجام رسانده و افراد فعال در این زمینه را دعوت به‌کار خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه ورود افراد بی‌سابقه در رسانه‌ و خبرنگاری آفت بزرگی است، اظهار داشت: با توجه به درخواست خبرنگاران بابت دعوت رؤسای دادگستری و تشکیل جلسه مشترک با خبرنگاران، اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر